Då va det dax för en liten uppdatering då det hänt lite granna
Första månaden efter jag lämna in bilen va det ganska tyst från lackeraren men sen 1 månad tillbaka har det hänt grejer, dagen innan nyår va jag nere och kikade på lite färgprover dom gjort då dom är extremt noga med att detta ska bli så bra som möjligt och att jag ska bli nöjd,
kunde inte ana från början att dom skulle vara så seriösa och noga, bara det att dom väljer att slipa ner stora delar av bilen plåtren för att säkerställa att det inte döljer sig nått sen gammal och för att kunna lämna fulla garantier enligt deras färgsystem osv, detta brukar dom alltid göra på entusiastbilar sa han och bara där kände jag att dom inte bara är ute efter att få jobbet gjort snabbt och enkelt vilket man tyvärr har som inställning
Hur som helst lite bilder och mer info
Bild från dagen jag va nere och kollade lite färgprov då hade dom börjar me bilen lite mer på allvar
Sen igår va jag på besök igen och här har all plåt fått epoxi samt slipgrund
Om ni ser på bild 2 ser man min gula huv i bakgrunden, det visade sig att den va väldigt ojämnt, först trodde dom att dom kunde rikta den men dom insåg att det skulle bli mycket jobb och mycke spackel vilket inte är optimalt och inget dom ville lämna efter sig
Så jag åkte ner med huven från min reservdelsbil och den va mycket bättre som tur va

så är läget med bilen för stunden så får vänta ett litet tag till innan bilen är gul
MEN alla plast delar va helt klara så fick med mig nästan allt hem igår när jag ändå va på besök, blir en vända till nästa vecka
Så lite bilder på färdiga delar, otroligt kul