Då är det väl dags då

Startar mitt projekt här med hoppas det går bra

Tänke dela upp projektet i två delar.
Det som ska göras innan vintern
Kaross | plåtarbete/plast och hel lack
Upphängning | D2 Coilovers
Bromsar | Större skit

Inredning | hitta bättre ljus inredning
Fälgar | Bola CSR 9/18''
Lite motorrum | Uppfräschning
Service | Stora servicen
Styling | Eventuellt bygga om stötfångare och vinge. Xc grill, ''Kolfiber'' Läpp och kanske tonat klarglas

Bjuder på lite bilder på hur den såg ut när jag hämtade bilen (tvättad)

Ha det bäst och håll ut

Hallå.
Som ni såg i introt så har jag letat överallt efter en ljus inredning (stolar och soffa) då min har sett mycket bättre dagar. Fick först tag på en ''fin'' ljus v70r inredning det var så den var annonserad iallafall. På bilderna såg dom allt prima ut vilket gjorde att jag köpte det. Ångrar grovt att jag inte tog kort på hur dom hade packat stolarna och soffan :/ Inredningen hade iallafall hanteras först med smutsiga och oljiga handskar vilket gjorde det väldigt smutsigt sedan så hade dom även ställt stolarna på varandra med skenorna på sätet. soffan hade man bara slängt ner på stolarna sedan så hade det även stått ute i regnet så kombinerat med allt så var sätena förstörda

En vecka senare dyker en 855R ut på skroten men ljus inredning och på fredag kväll släpper dom ut bilen för självplock. Jag och far tog och åkte ner och hängde på låset och blev insläppta innan det öppna. Jag trodde verkligen inte att något skulle vara kvar på bilen men vad jag hade fel

Den gamla inredningen har sett bättre dagar
Jag funderar dock på att spara dom och få tag på ''nya'' överdrag då jag har fått tag på en i Amerika som gör nya som ser hel okey ut för en bra peng. Ni vet säkert vem det är men jag delar gärna med mig av sidan om ni vill. Han syr även mörka R säten. (bara fram dock)

Dom nya ser dagar bättre ut

Sedan fick jag även tag på ett par tyg mattor som jag köpte blint :/

Här är dom tvättade någon som har något bättre tips till tvätt?