Moderator: Moderator Gruppen
Patrik Pettersson wrote:Ser jag rätt att du bytt alla bussningar i bakvagnen och även bromsslangarna?
Går det bra att komma åt allt som du gjorde eller hade det varit lättare att ta ner hela bakvagnen?
Jag ska göra samma operation i sommar och funderar vad som är lättast. Men har inte lyxen med lift.
Fredrik Sunnemalm wrote:Patrik Pettersson wrote:Ser jag rätt att du bytt alla bussningar i bakvagnen och även bromsslangarna?
Går det bra att komma åt allt som du gjorde eller hade det varit lättare att ta ner hela bakvagnen?
Jag ska göra samma operation i sommar och funderar vad som är lättast. Men har inte lyxen med lift.
Jag Nicklas har bytt alla bussningar i bakvagnen utan att ta ner bakvagnen.
Går ganska bra om man plockar ur fjädrarna och sen sätter tillbaka dämparna så allt hänger i dämparna.
Var förbi och hjälpte till lite granna några korta svängar, Nicklas lånade verkstan o lyften av mig.
Det är köpt på Volvo, har själv lånat detBase wrote:Vart köpte du verktyget till att pressa ut ur bussningen bak? ska göra samma på min har dock inte kolla jobbet än men vi har säkert där
Ja den är godkändRobert Lind wrote:Besiktad och godkänd nu då?
Är dom gnälliga över motorn eller är allt lugnt så länge avgasvärden är ok och allt annat ser bra ut?
TackKroona wrote:ser grym ut!
Kommer du till göteborg så man kan få se den?
Ja dom passa även braFredrik Sunnemalm wrote:Blev grymt bra.
Även om mina svarta också satt snyggt så gifter sig den gråa färgen bättre med bilen.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests